måndag 3 december 2007

Tomtefetish

Okej jag fattar att det snart är jul men det är sjukt mycket tomtar precis överallt. Känns som om dom har kommit för att ta över jorden. Dom finns i alla dess färger och former.
Jag är väldigt fascinerad av hur sjukt många det finns och hur verkliga de flesta ser ut, dock inte alla.

Ellen däremot tror på allvar att jag har någon slags tomtefetish, att jag går igång sexuellt på tomtar. Detta grundar hon på att jag är framme och tar och tittar på tomtarna.
Men enligt Ellen smeker jag dem på konstiga ställen.

Hon kommer säkert gå loss på sin blogg om detta, men så är alltså inte fallet. Jag har ingen tomtefetish, inte än iallafall..........

Det är väldigt mysigt med julen, fick upp min advendsstjärna igår kväll. Jättemysigt! Kan man ha den året runt? Jag skulle vilja ha det iallafall, men jag tror inte man får det. Då kommer kanske julpyntspolisen och tar mig?






Inga kommentarer: